sobota, 11 stycznia 2014

Nowe Klimaty - poduszka gryczana

Dzięki uprzejmości firmy Nowe Klimaty, miałam okazję przetestować poduszkę gryczaną.
Szczerze powiedziawszy to pierwszy raz miałam do czynienia z taką poduszką, dlatego możliwość przetestowania jej jeszcze bardziej mnie ucieszyła.




Kilka słów od producenta zaczerpniętych ze strony : 

Poduszki z łuskami gryki

Poprawiają jakość snu, pozostają chłodne, dopasowują się do kształtu ciała. Fizjologiczne, antyalergiczne – nie uczulają. Mogą je używać dorośli i dzieci. To doskonała alternatywa dla zwykłych poduszek. W 100% naturalne, bawełniane lub lniane, wypełnione łuskami gryki. Nowa jakość w Twojej sypialni.


 Oto podstawowe cechy poduszek z łuskami gryki:
  • nie nagrzewają się od temperatury naszego ciała
  • dostosowują swój kształt do kształtu naszego ciała
  • przepuszczają powietrze
  • izolują od chłodu i przeciągu
  • nie powodują uczuleń i alergii
  • bezpieczne dla środowiska – nie wymagają utylizacji

Ja dostałam śliczną poduszkę w róże



Mała poduszka wypełniona łuskami gryki. W piękne róże. Poszewka zrobiona z elastycznej dzianiny, zapinana na zamek. W środku jest wsyp wypełniony łuskami gryki. Wsyp także jest zapinany, dzięki czemu można do niego dosypywać łusek lub odsypywać. W ten sposób regulujemy grubość poduszki.

Wymiary: 40x40 cm
Waga: 1,6 kg
Tkanina: dzianina poliestrowa (poszewka) i bawełna (wsyp)

Cena: 35,00 zł

Link do poduszki 



 Konserwacja i utrzymanie czystości:

Każda poszewka ma wszyty zamek. Można ją łatwo zdjąć i wyprać w temperaturze 40 st. C w przypadku bawełny lub lnu.

Łusek gryki nie ma potrzeby czyścić. Jeśli z czasem ubiją się w pewnym stopniu i zmniejszą swoją objętość, można dosypać trochę łuski. Poduszkę można włożyć również do worka foliowego i umieścić na kilka godzin w zamrażalniku. Dzięki temu pozbędziemy się ewentualnych roztoczy i drobnoustrojów. Można też poduszkę umieścić w suszarce (bez prania!) na 10-15 minut. Dzięki temu poduszka zostanie przyjemnie odświeżona.
Samej łuski nie pierzemy - długo schnie i może silnie farbować.


 Do tej pory używałam zwykłej puchowej poduszki, dlatego poduszka gryczana jest dla mnie całkowitą nowością. Na prawdę nie sądziłam, że będzie aż tak wygodna! Poduszkę można uformować tak, aby dostosowała się do kształtu naszego ciała. Daje to duży komfort oraz dzięki temu nie boli kark i kręgosłup.
Niektórym może przeszkadzać szelest łusek gryki, jednak ja bardzo szybko się do niego przyzwyczaiłam i w ogóle mi to nie przeszkadza. Jest idealna dla alergików.
Można odsypywać i dosypywać łuski gryki aby nadać poduszce idealną dla nas wielkość.


Szczerze polecam! Na prawdę warto zainwestować zwłaszcza, że cena nie jest jakaś wygórowana. 
Zachęcam do zapoznania się z asortymentem sklepu, gdzie kupicie również poduszki do medytacji, maty, materace, wałki itp..


Strona producenta: klik

Sklep internetowy: klik

Strona na Facebooku: klik



6 komentarzy:

  1. kiedyś babcia mi uszyła taką poduszkę z gryką- ale jakoś jej nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa podusia :) Pierwsza obserwatorka Wita i Pozdrawia :)

    Zapraszam do siebie :) www.bezowijaniawbawelne.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaden z podanych linków nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wygląda na to, że strona została usunięta :(

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o poduszce gryczanej i szczerze mówiąc jestem dość mocno zaskoczona. Wiem, że są takie materace, ale poduszki pierwsze słyszę. Oczywiście ja preferuję materace sprężynowe https://senpo.pl/materace/materace-sprezynowe gdyż jak dla mnie one są najzwyczajniej w życiu najwygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń