czwartek, 21 sierpnia 2014

Sos słodko-pikantny chili TaoTao


Znalazłam się w gronie 1000 osób, które dostały możliwość przetestowania sosu słodko-pikantnego TaoTao od TestMeToo. Jest to pierwszy produkt, który otrzymałam do przetestowania od tego portalu.



„Słodko-pikantny sos chili TaoTao to wyjątkowo aromatyczny i smakowity dodatek do kanapek, sałatek, mięs oraz ryb. Wzbogaca smak i dodaje ostrości innym sosom. Wspaniale uzupełnia dania z cebulą, kalafiorem czy kukurydzą. Znakomity jako dip, świetnie zastępuje keczup.”





Bardzo lubię sosy tego typu, ponieważ uwielbiam kuchnię chińską, więc jestem bardzo zadowolona z możliwości przetestowania sosu TaoTao.  
Ja użyłam go do kurczaka po chińsku z warzywami. 
Sos jest pikantny, dlatego trzeba uważać z jego ilością. Sprawdza się doskonale zarówno do orientalnych potraw jak i w zwykłej tradycyjnej polskiej kuchni. Mi osobiście bardzo posmakował i na pewno, gdy tylko skończę opakowanie to kupię drugie. Polecam :)








TestMeToo - dołącz do nas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz